FAQ abonnement

Nieuw bij Skin for Skin: onze bestseller supplementen voor huid en haar in handige abonnementsvorm, scherp geprijsd!

Never out of stock?

Abonnement afsluiten

Hier vind je de meest gestelde vragen over onze abonnementen:

Wanneer je een abonnement aangaat bij ons, zorgen wij ervoor
dat jij elke 3 maand je nieuwe voorraad supplementen ontvangt, met een
aantrekkelijke korting en gratis verzending, easy does it! Zo zit jij nooit
meer zonder je favoriete stash: hello glowy skin & healthy hair!

Je gaat een abonnement aan voor een periode van 3 maand. Het
abonnement is per periode opzegbaar en dit moet 1 maand voor de nieuwe
leverdatum aangepast zijn in je persoonlijke account. Zo lang jij dus niet
opzegt, ontvang je elke 3 maand nieuwe voorraad van jouw beauty boosters.

Wanneer het tijd is om de volgende voorraad te ontvangen,
wordt dit automatisch in rekening gebracht via de door jouw gekozen
betaalmethode. (Ideal, Creditcard, PayPal) Zodra de betaling is verwerkt, wordt
het pakketje verzonden. Het abonnement kan niet met Afterpay-diensten aangegaan
worden. Na 83 dagen zal het bedrag geïncasseerd worden, zodat wij een paar
dagen de tijd hebben om jouw nieuwe voorraad te leveren, zo kom je niet zonder
voorraad te zitten!

Om je abonnement te annuleren, log je in op je account. Hier
ga je naar Instellingen – abonnement beheren. Kies het abonnement dat je wilt
opzeggen en scroll naar de onderkant van de pagina waar je de optie ‘opzeggen’
kunt aanklikken. LET OP: opzeggen kan altijd, maar dit kan tot 1 maand voor de
nieuwe leverdatum, dus valt de opzegtermijn daarbinnen ontvang je nog je nieuwe
voorraad. Dit is te vinden in je account. Bij het aangaan van een abonnement
moet er dus een account aangemaakt worden om je abonnement te kunnen beheren.

Een abonnement loopt per periode van 3 maanden en is een
maand voor de nieuwe verzending opzegbaar. Maar komt het even niet uit of ga je
met vakantie? Pauzeren is dan altijd een mogelijkheid, dit is aanpasbaar in je
account.

Momenteel is dat nog niet mogelijk, maar neem zeker even
contact op via info@skinforskin.nl om
de opties door te nemen om toch andere producten tegelijk met je abonnement levering te kunnen ontvangen.

Dit kan helaas niet, maar een abonnement geeft het hele jaar
door extra korting bovenop de toch al scherpe prijzen als dank voor je trouwe
klandizie. Big love!

Wij hebben geen associatie met diensten van derden en
zijn niet verantwoordelijk voor eventuele kosten die door hen worden gemaakt,
als je een derde partij gebruikt om je abonnement te annuleren. Wij accepteren
alleen abonnement-opzegging vanuit het persoonlijke account.

Het is niet toegestaan de aankooporder te storneren zonder
overleg met Skin for Skin. Tot een maand voor de nieuwe levering is de eerstvolgende abonnementslevering te annuleren/op te zeggen. Ben je niet tevreden (wat wij ons niet voor kunnen
stellen😉) en wil je producten retourneren?

Wij hebben hier een verzendings- en retourneringsbeleid
voor, op de site vind je de informatie hierover onder VERZENDINGS- EN RETOURNERINGSBELEID.

Wij verwerken abonnementen automatisch, waardoor het
belangrijk is dat de administratieve afhandeling overeenkomt met alle betrokken
partijen. Contact is van belang om onnodige misverstanden,
herinneringen en aanmaningen te voorkomen.

Je kunt contact opnemen met info@skinforskin.nl voor vragen
over je abonnement en eventuele retouren.