Doorgaan naar artikel

VOOR 14U BESTELD, ZELFDE WERKDAG VERZONDEN

GEMIDDELD 5 STERREN BEOORDELING

GRATIS BEZORGING IN NEDERLAND VANAF €50

FAQ Abonnement

Nieuw bij Skin for Skin: onze supplementen in handige abonnementsvorm!

Skin for Skin NL

Never out of stock?

Sluit abonnement af

Hier vind je alles wat je wilt weten over ons abonnement.

Hoe werkt het abonnement?

Wanneer je een abonnement aangaat bij ons, zorgen wij ervoor dat jij elke 3 maand je nieuwe voorraad supplementen ontvangt, met een aantrekkelijke korting en gratis verzending, easy does it! Zo zit jij nooit meer zonder je favoriete stash: hello glowy skin & healthy hair!

Hoe betaal ik voor mijn abonnement?

Wanneer het tijd is om de volgende voorraad te ontvangen, wordt dit automatisch in rekening gebracht via de door jouw gekozen betaalmethode. (Ideal, Creditcard, PayPal) Zodra de betaling is verwerkt, wordt het pakketje verzonden. Het abonnement kan niet met afterpay-diensten aangegaan worden. Na 83 dagen zal het bedrag geïncasseerd worden, zodat wij een paar dagen de tijd hebben om jouw nieuwe voorraad te leveren.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Om je abonnement te annuleren, log je in op je account. Hier ga je naar Instellingen – abonnement beheren. Kies het abonnement dat je wilt opzeggen en scroll naar de onderkant van de pagina waar je de optie ‘opzeggen’ kunt aanklikken. LET OP: opzeggen kan altijd, maar dit kan tot 1 maand voor de nieuwe leverdatum, dus valt de opzegtermijn daarbinnen ontvang je nog je nieuwe voorraad. Dit is te vinden in je account. Bij het aangaan van een abonnement moet er een account aangemaakt worden om je abonnement te kunnen beheren.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Een abonnement loopt per periode van 3 maanden en is een maand voor de nieuwe verzending opzegbaar. Maar komt het even niet uit of ga je met vakantie? Pauzeren is dan altijd een mogelijkheid, dit is aanpasbaar in je account.

Hoe lang loopt het abonnement?

Je gaat een abonnement aan voor een periode van 3 maand. Het abonnement is per periode opzegbaar en dit moet 1 maand voor de nieuwe leverdatum aangepast zijn in je persoonlijke account. Zo lang jij dus niet opzegt, ontvang je elke 3 maand nieuwe voorraad van jouw beauty boosters.

Kan ik ook met een actie bestellen of een kortingscode activeren?

Dit kan helaas niet, maar een abonnement geeft het hele jaar door extra korting 

Ik heb gebruik gemaakt van een derde partij om te annuleren en er worden kosten in rekening gebracht.

Wij hebben geen associatie met diensten van derden en zijn niet verantwoordelijk voor eventuele kosten die door hen worden gemaakt, als je een derde partij gebruikt om je abonnement te annuleren. Wij accepteren alleen abonnement opzegging vanuit het persoonlijke account.


Kan ik mijn abonnement afschrijving storneren?

Het is niet toegestaan de aankooporder te storneren zonder overleg met Skin for Skin. Ben je niet tevreden (wat wij ons niet voor kunnen stellen😉) en wil je producten retourneren?

Wij hebben hier een verzendings- en retourneringsbeleid voor, op de site vind je de informatie onder SUPPORT.

Wij verwerken abonnementen automatisch, waardoor het belangrijk is dat de administratieve afhandeling overeenkomt met alle betrokken partijen.

Contact

Contact is van belang om onnodige misverstanden, herinneringen en aanmaningen te voorkomen.

Je kunt contact opnemen met info@skinforskin.nl voor vragen over je abonnement en eventuele retouren.

Ga hier naar je klantaccount.