Danielle Post - van der Sloot - Communicatie en marketing | Auteur bij Skin for Skin
Daniëlle – Let’s meet the author
Als marketeer van het eerste uur ben ik sinds de start van Skin for Skin betrokken bij het laten groeien van ons merk. Van contentcreatie tot productontwikkeling, mijn focus ligt op alles wat zichtbaar én voelbaar is voor onze klant.
Wat doe je bij Skin for Skin?
Binnen Skin for Skin werk ik samen met ons team aan een breed scala aan taken op het gebied van (online) marketing. Denk aan e-mailmarketing, SEO, SEA, PR, contentcampagnes, advertising én het up-to-date houden van onze webshop. Daarnaast ben ik nauw betrokken bij productontwikkeling.
Vanaf dag één help ik mee om ons merk op alle fronten te laten groeien—van de eerste campagnes tot het ontwikkelen van nieuwe producten. Leuk weetje: in 2017 was ik zelfs al testpersoon, toen onze collageensupplementen nog in de testfase zaten!
Opleiding en expertise
Ik heb Communicatie gestudeerd in Groningen. Tijdens mijn minor Online Marketing werkte ik bij een online marketingbureau, waar Skin for Skin mijn allereerste klant was. Na mijn studie mocht ik direct fulltime aan de slag gaan bij Skin for Skin.
Inmiddels heb ik me steeds verder verdiept in orthomoleculaire kennis, met als specialisatie voeding en huidgezondheid. Deze kennis komt dagelijks van pas—van productontwikkeling tot het schrijven van artikelen.
Favoriete product
Kiezen? Onmogelijk. Maar als het moet: de supplementen staan met stip bovenaan. Het verhaal achter ons collageen en de werking van onze supplementen zijn gewoon echt bijzonder. Daarnaast ben ik groot fan van onze serumcapsules en crèmes. Mijn huid—voorheen acnegevoelig—is sinds het gebruik hiervan écht tot rust gekomen.
De ontwikkeling van deze producten zal ik ook nooit vergeten: Mardien en ik gingen destijds zelf langs salons met onze huidscan. Op die manier maakten we honderden huidscans en die data, we zagen vooral veel vocht- en vettekorten in de huid, heeft geleid tot formules die écht het verschil maken.